Povinně zveřejňované informace podle zákona č. 106/1999 Sb.
Povinně zveřejňované informace podle Standardu ISVS pro zveřejňování vybraných informací o veřejné správě způsobem umožňujícím dálkový přístup a zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím.
- Oficiální název: Obec Tvarožná
- Důvod a způsob založení
Ve smyslu výše uvedeného zákona je vznik a způsob založení obce ustanoven ze zákona č. 128/200 Sb. o obcích. Podmínky a principy, za kterých provozuje svoji činnost, jsou uvedeny zejména v částech uvedeného zákona:- Hlava I. Obecná ustanovení
- Hlava II. Samostatná působnost obce
- Hlava III. Přenesená působnost
- Hlava IV. Orgány obce
- Hlava V. Orgány zastupitelstva a rady obce
- Organizační struktura
- Kontaktní spojení
- Případné platby můžete poukázat na účet:
Komerční banka, a.s. Brno-venkov
číslo účtu: 6322641/0100
- IČ: 002 82 731
- DIČ: Není plátce DPH
- Rozpočet obce
- Žádosti o informace
- Na ústní nebo telefonickou žádost o informaci odpovídá odborně příslušné pracoviště žadateli okamžitě.
- Nelze-li požadovanou informaci okamžitě poskytnout, nebo nepovažuje-li žadatel poskytnutou informaci za dostačující, je třeba podat žádost písemně.
- Pro podání písemné žádosti a pro podání odvolání je stanoven formulář s názvem "Informace dle zákona č. 106/99"
- Žadatelem řádně vyplněný a podepsaný formulář podatelna zaeviduje, přiřadí mu jednací číslo a ještě týž den předá odborně příslušnému pracovišti k vyřízení.
- OÚ v zákonné lhůtě žadateli písemně požadovanou informaci podá, případně vydá rozhodnutí o neposkytnutí informace.
- Všechny písemné žádosti o informace, odpovědi na ně i rozhodnutí o jejich neposkytnutí jsou OÚ evidovány.
- Postupy při zajišťování informací podle jiných zákonů než zákona č. 106/1999 Sb. (např.: č.123/98 Sb., č. 455/91 Sb.) se řídí ustanoveními těchto zákonů
- Můžete použít i elektronický formulář
- Příjem žádostí a dalších podání
- Ústní nebo telefonické žádosti o informace dle tohoto zákona lze uplatnit na odborně příslušném pracovišti, případně v podatelně Obecního úřadu Tvarožná (dále jen OÚ).
- Jako místo, kde lze podat písemnou žádost, stížnost, návrh, podnět či jiné dožádání a kde lze obdržet rozhodnutí o odmítnutí žádosti, je stanoveno pracoviště podatelny OÚ.
- Proti rozhodnutí OÚ o odmítnutí žádosti lze podat odvolání, a to písemně poštou nebo osobně na podatelně OÚ.
- Odvolání musí obsahovat:
- Jméno, příjmení, adresu žadatele
- proti čemu odvolání směřuje a čeho se žadatel domáhá (včetně čísla jednacího původní žádosti)
- datum podání odvolání
- vlastnoruční podpis žadatele
- Opravné prostředky
- Poskytnutí informací do15 dnů ode dne přijetí žádosti § 14 odst. 3 písm. c) a § 20 odst. 3.
- Prodloužení lhůty maximálně do 10 dnů § 14 odst. 5 a § 20 odst. 3.
- Rozhodnutí o odepření informací do 15 dnů ode dne přijetí žádosti § 15 odst. 1
- Odložení žádosti do 3 dnů § 14 odst. 3 b)
- Výzva k upřesnění žádosti do 7 dnů § 14 odst. 3 a)
- Lhůta v jaké musí být žádost žadatelem upřesněna do 30 dnů § 14 odst. 3 a)
- Lhůta pro podání odvolání 15 dnů ode dne doručení § 16 odst. 1
- Lhůta pro odvolání při neposkytnutí informací 15 dnů ode dne, kdy uplynula lhůta pro vyřízení žádosti § 15 odst. 4
- Lhůta pro vyřízení odvolání 15 dnů ode dne předložení odvolání odvolacímu orgánu § 16 odst. 3
- Formuláře
Obecní úřad Tvarožná nabízí v úředních dnech a hodinách na podatelně formuláře….
Další formuláře si můžete stáhnout z: www.form.cz
- Kontaktní údaje pověřence pro ochranu osobních údajů
Jméno pověřence: Mgr. Miroslava Poštolková
Kontaktní adresa: Dobrovolný svazek obcí Šlapanicko, Opuštěná 9/2, 656 70 Brno
Telefon: 533 304 213, 774 149 350
E-mail: info@dsoslapanicko.cz - Návody na řešení nejrůznějších životních situací
- Nejdůležitější předpisy
- Sazebník úhrad za poskytování informací
- Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.
za rok 2021
- Seznam organizací